چهارشنبه , ۹ فروردین ۱۳۹۶
خانه » همایش ها و کنفرانس ها تربیت بدنی و علوم ورزشی » نخستین همایش تخصصی مدیریت برند در ورزش (۱۳۹۴)
GV-adsFFTabligh L-ads

نخستین همایش تخصصی مدیریت برند در ورزش (۱۳۹۴)

Print Friendly

Sport Brands

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پردیس مجازی ورزش ایران و به نقل از سرکار خانم مژده رنگیان دانشجوی محترم کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، همایش مدیریت برند در ورزش، نخستین همایش تخصصی مدیریت برند در ورزش در آبان ماه ۹۴ به میزبانی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

رنگیان بیان نمود دکتر سید مرتضی عظیم زاده دبیر این همایش عنوان کرد: از پژوهشگران، دانشجویان، سخنرانان و متخصصان حوزه برند و بازاریابی دعوت می‌شود تا با حضور قدرتمندانه در این همایش راه برند و برندسازی در ورزش را به گونه‌ای حرفه ای در ایران باز و توسعه بخشند.

دکتر عظیم زاده استادیار دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: این همایش همچنین فرصتی ارزشمند برای معرفی برندهای مطرح ورزشی همچون برندهای شخصی، باشگاه‌ها، شرکت‌های ورزشی و… می‌باشد. در این رویداد فرصتی نیز برای معرفی و دیده شدن برندهای حامی ورزش و ورزشکاران وجود دارد.

وی با دعوت از تمامی مؤسسات اقتصادی، حامیان مالی، باشگاه‌ها، کسب و کارهای ورزشی، شخصیت‌های ورزشی برای شرکت در این همایش و کارگاه های تخصصی آن گفت: به زودی محورهای این همایش که بسیار گسترده بوده و در حوزه برند ورزشی کاربردی است اعلام می‌شود.

 
اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه : http://sportfa.ir/?p=8422
  • GV-adsFFTablighL-ads

    همچنین بخوانید:

    یازدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی

    به گزارش اسپورتفا  به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران، یازدهمین کنگره سراسری …

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *