خانه » اخبار علمی ورزشی » تخفیف 20 درصدی در ثبت نام دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی
GV-ads FFTabligh L-ads

تخفیف 20 درصدی در ثبت نام دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش اسپورتفا و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، در آستانه دهه فجر برای امکان حضور و بهره‌مندی بیشتر دانشجویان از اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی از تاریخ 12 تا ۲۲ بهمن‌ماه ، ۲۰ درصد تخفیف ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

شایان‌ذکر است، اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس و با همکاری وزارت ورزش و جوانان به مدت 5 روز و با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی و مدیران بازاریابی شرکت‌ها، سازمان‌ها و باشگاه‌های بزرگ ورزشی برگزار خواهد شد.

تحلیل بازاریابی در شرکت‌ها و سازمان‌های ورزشی ایران، مدیریت برند در ورزش، جذب عملیاتی حامیان ورزشی، مدیریت هواداران و مصرف‌کنندگان، بازاریابی اینترنتی دیجیتال در ورزش، بلیت‌فروشی و مدیریت فروش، از عمده‌ترین محورهای این دوره است.

همچنین از دیگر محورهای این دوره می‌توان به بازاریابی اماکن ورزشی، اصول ترویج و تبلیغ در ورزش، اصول نگارش یک طرح بازاریابی کاربردی، قوانین در سیستم بازاریابی ورزشی و تجارب مدیران بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ ورزشی اشاره کرد.

به شرکت‌کنندگان در این دوره مدرک مشترک توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است اعطاء می‌شود.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه workshop.ssrc.ac.ir مراجعه نمایند.

 
اشتراک گذاری:
Share
  • لینک کوتاه : http://sportfa.ir/?p=14964
  • GV-ads FFTabligh L-ads

    همچنین بخوانید:

    قراخانلو:افق روشنی را برای توسعه علمی ورزش کشور شاهد خواهید بود.

    رییس پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی بر این باور است که پس از 2سال …