چهار شنبه , 20 سپتامبر 2017
خانه » دوره های آموزشی » اولین دوره تربیت مدیر بازاریابی فوتبال
GV-ads FFTabligh L-ads

اولین دوره تربیت مدیر بازاریابی فوتبال

Print Friendly, PDF & Email

اولین دوره تربیت مدیر بازاریابی فوتبال به سفارش سازمان لیگ فوتبال در تاریخ 13 تا 18 اسفندماه توسط پژوهشگاه علوم ورزشی برگزار خواهد شد.

منابع نوین درآمدی باشگاه‌های فوتبال، اصول مذاکره،آداب تشریفات،جذب و مدیریت حامیان مالی،شیوه تنظیم قراردادهای تجاری،مدیریت برند در فوتبال،مدیریت هواداران،بازاریابی دیجیتال(مدیریت فضای مجازی،شبکه‌های اجتماعی،بازی‌های رایانه‌ای و VAS) از مباحث مهم این دوره خواهد بود.

همچنین شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره تئوری، باید پروژه عملی خود را طی 2 ماه در قالب تیم‌های کاری تهیه کرده و از آن دفاع کنند که در صورت موفقیت مدرک درجه C بازاریابی فوتبال را دریافت خواهند کرد.

فراگیری روش‌های نوین و قطعی درآمدزایی در فوتبال، عضویت فارغ‌التحصیلان دوره در انجمن بازاریابان فوتبال ایران،دریافت مدرک معتبر دوره بازاریابی فوتبال از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری،دریافت بسته‌های آموزشی،امکان حضور درنشست های فصلی و سالانه بازاریابی فوتبال ،اولویت حضور در دوره‌های آتی (برندینگ،مدیر کانون هواداران،و…)،اولویت حضور در دوره‌های پیشرفته و بین‌المللی بازاریابی فوتبال و اولویت حضور در تورهای بازدید از مراکز برجسته فوتبال ایران و جهان از مزایای شرکت در این دوره هست.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به وب‌سایت پژوهشگاه مراجعه فرمایید.

منبع: سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

 
اشتراک گذاری:
Share
  • لینک کوتاه : http://sportfa.ir/?p=14971
  • GV-ads FFTabligh L-ads

    همچنین بخوانید:

    اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی

    اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی 7 لغایت 11 اسفند 1395 در تهران برگزار می‌شود. …

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *