خانه » دوره های آموزشی » اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی
GV-adsFFTabligh L-ads

اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی

Print Friendly


اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی ۷ لغایت ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ در تهران برگزار می‌شود. به گزارش  اسپورتفا و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس و با همکاری وزارت ورزش و جوانان به مدت ۵ روز و با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی و مدیران بازاریابی شرکت‌ها، سازمان‌ها و باشگاه‌های بزرگ ورزشی برگزار خواهد شد.

تحلیل بازاریابی در شرکت‌ها و سازمان‌های ورزشی ایران، مدیریت برند در ورزش، جذب عملیاتی حامیان ورزشی، مدیریت هواداران و مصرف‌کنندگان، بازاریابی اینترنتی دیجیتال در ورزش، بلیت‌فروشی و مدیریت فروش، از عمده‌ترین محورهای این دوره است.
همچنین از دیگر محورهای این دوره می‌توان به بازاریابی اماکن ورزشی، اصول ترویج و تبلیغ در ورزش، اصول نگارش یک طرح بازاریابی کاربردی، قوانین در سیستم بازاریابی ورزشی و تجارب مدیران بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ ورزشی اشاره کرد.
شایان‌ذکر است به شرکت‌کنندگان در این دوره مدرک مشترک توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است اعطاء می‌شود.
علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه workshop.ssrc.ac.ir مراجعه نمایند.

Telegram
 
اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه : http://sportfa.ir/?p=14823
  • GV-adsFFTablighL-ads

    همچنین بخوانید:

    همایش بین المللی دانشجویان علوم ورزشی (ISSSC 2013)

    همایش بین المللی دانشجویان علوم ورزشی  ۲۰۱۳ روزهای ۷ و ۸ آذر ۱۳۹۲ در مرکز …