خانه » دوره های آموزشی » اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی
GV-ads FFTabligh L-ads

اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی

Print Friendly, PDF & Email


اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی 7 لغایت 11 اسفند 1395 در تهران برگزار می‌شود. به گزارش  اسپورتفا و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس و با همکاری وزارت ورزش و جوانان به مدت 5 روز و با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی و مدیران بازاریابی شرکت‌ها، سازمان‌ها و باشگاه‌های بزرگ ورزشی برگزار خواهد شد.

تحلیل بازاریابی در شرکت‌ها و سازمان‌های ورزشی ایران، مدیریت برند در ورزش، جذب عملیاتی حامیان ورزشی، مدیریت هواداران و مصرف‌کنندگان، بازاریابی اینترنتی دیجیتال در ورزش، بلیت‌فروشی و مدیریت فروش، از عمده‌ترین محورهای این دوره است.
همچنین از دیگر محورهای این دوره می‌توان به بازاریابی اماکن ورزشی، اصول ترویج و تبلیغ در ورزش، اصول نگارش یک طرح بازاریابی کاربردی، قوانین در سیستم بازاریابی ورزشی و تجارب مدیران بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ ورزشی اشاره کرد.
شایان‌ذکر است به شرکت‌کنندگان در این دوره مدرک مشترک توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است اعطاء می‌شود.
علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه workshop.ssrc.ac.ir مراجعه نمایند.

 
اشتراک گذاری:
Share
  • لینک کوتاه : http://sportfa.ir/?p=14823
  • GV-ads FFTabligh L-ads

    همچنین بخوانید:

    نخستین همایش تخصصی مدیریت برند در ورزش (1394)

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پردیس مجازی ورزش ایران و به نقل از سرکار خانم …

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *